آموزشی نباید خارج از توان و قابلیت درک فراگیران باشد، بلکه باید با رشد همه جانبه فراگیران همخوانی داشته باشد. انعطاف پذیری: محتوای آموزشی باید به گونه ای سازماندهی شود که فراگیران با توجه به میزان و توانایی درک و یادگیری، قدرت انتخاب داشته باشند. فزایندگی: در فزایندگی، افزایش وسعت عمل یک تجربه نسبت به قبل مطرح است؛ تا درک وسیع تر و عمیق تری به فراگیران در خصوص فعالیت داده شود و یادگیری آنان در سطح بالاتری از سطح قبلی مطرح گردد. فراگیران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

upvc شیراز,یو پی وی سی شیراز,سفارش پنجره دوجداره شیراز,تولید و فروش درب و پنجره دوجداره upvc در شیراز,درب و پنجره یو پی وی سی شیراز خرید اینترنتی کمپرسور اسکرو تدریس اعلام اطفاء حریق گرمایش برودت پارس Mylahwfcxgq3 blogi برترین ها شرکت نظافتی دست به کار ایران هنر 22 علیجاه شهربانویی